خرید دوربین مداربسته ارزان

خرید دوربین مداربسته ارزان

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 300 | نویسنده : |

 دوربین مدار بسته یکی از مهمترین قسمت های یک سیستم نظارتی – امنیتی است که برای مکان های مختلف اعم از تجاری و مسکونی، سازمان ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و انواع مختلفی دارد که با توجه به محیط نصب و نیاز کاربر انتخاب می شوند. بهره بردن از یک سیستم نظارتی به افراد کمک می کند تا اماکن مختلفی که در اختیار دارند را هر لحظه که می خواهند از هرکجای دنیا تحت نظر داشته باشند. فروش عمده دوربین مدار بسته فروشگاه کالا بست بورس فروش دوربین مدار بسته و لوازم جانبی آن به صورت عمده و جزئی در تهران و ایران است که با فراهم نمودن انواع دوربین مداربسته موجود در بازار تلاش می نماید تا دست مشتریان خود را برای انتخاب بهینه متناسب با نیازشان باز بگذارد. انتخاب دوربین مدار بسته برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته ابتدا باید به محیط نصب دوربین توجه نمود که در فضای باز است یا در محوطه سربسته و میزان رطوبت و گرد و خاک در آن مکان زیاد است یا خیر.

  با نصب دوربین مداربسته بیسیم می توانید هوشمند سازی خانه خود را انجام دهید. دوربین مداربسته دید در شب دوربین مداربسته دید در شب با استفاده از ال ای دی های مادون قرمز قادر است در محیط های با نور کم و تاریک تصویر برداری کند. این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است. برد دوربین های مداربسته دید در شب معمولا 20 متر است اما در برخی مدل ها تا 50 متر هم می رسد. نسل جدید دوربین های دید در شب که به وارم لایت معروف هستند، دید در شب رنگی دارند و تصاویر را همانند روز به صورت رنگی و روشن نشان می دهند. دوربین مداربسته ضد آب دوربین مداربسته ای که در فضای باز نصب می شود باید دارای ویژگی هایی مانند ضد آب و گرد و غبار بودن باشد.

دوربین های مداربسته ضد آب به طور عمومی استانداردIP بالاتر از 65 دارند. معنی استاندارد و درجه IP65 مقاومت دوربین مداربسته دربرابر نفوذ آب باران است، یعنی این دوربین مداربسته قابلیت استفاده درمحیط های بیرونی را دارد. اما اگر بخواهید برای مکان هایی که بیشتر در معرض آب هستند استفاده کنید باید از استاندارد های بالاتر مانند ip67 و ip68 استفاده کنید. انواع دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهری دوربین های مدار بسته از نظر شکل ظاهری به انواع بالت، دام (سقفی) و اسپید دام تقسیم بندی می شوند. البته انواع دیگری دوربین نیز از نظر ظاهری وجود دارد که شامل دوربین کودک (بیبی کم)، دوربین خودرو، دوربین لامپی و ... است. دوربین مداربسته بولت دوربین مداربسته بولت معمولا مستطیلی شکل و یا استوانه ای شکل هستند و معمولا برای ثبت تصاویر در فواصل زیاد استفاده می شوند. دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند.

پس از بررسی این موارد باید نیاز کاربر در نظر گرفته شود که چه امکاناتی از دوربین را نیاز دارد مثلا دید در شب رنگی می خواهد یا دید در شب معمولی و سیاه و سفید، دوربین پلاک خوان می خواهد یا خیر، برد تصویربرداری دوربین چند متر باشد، به انتقال تصویر دوربین مداربسته روی گوشی تلفن همراه نیاز دارد یا خیر. دوربین مدار بسته بالت یا بولت دوربین بالت یا بولت دوربین بالت یا بولت این نوع از دوربین مداربسته که تقریبا استوانه ای شکل است برای مکان های استفاده می شود که تصویربرداری به صورت طولی مورد نیاز است. دوربین مدار بسته دام دوربین دام دوربین دام از این نوع دوربین که شبیه به فنجان یا کاسه گرد است برای مکان هایی که فضای تصویر محدود و به نوعی از بالا به پایین است مورد استفاده قرار می گیرد. خرید دوربین مداربسته اسپید دام این دوربین ها قابلیت چرخش و زوم دارند که بیشتر استفاده آنها برای فضای باز و مکان هایی است که کاربر می خواهد چند جهت با فواصل زیاد تا حدود 200 متر را زوم نموده و تصویر برداری نماید.




می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 23 خرداد 1402 -22:36 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: